PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Dyrektor Biedronki: Mam jasny cel - ponad 3 tys. sklepów do 2015 r.

www.portalspozywczy.pl 19 marca 2013 09:11

Naszym celem nie jest bycie trzecią, czy drugą firmą w Polsce, naszym głównym celem jest zwiększanie liczby klientów odwiedzających nasze sklepy. Z tej perspektywy widzimy ciągle duże możliwości rozwoju. Oczywiście, z tym wiążą się też inne ambicje. Chcemy nadal dynamicznie się rozwijać, mamy jasny plan, który zakłada osiągnięcie ponad 3 tys. sklepów Biedronka do 2015 r. - mówi Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci Biedronka.

- Rankingi są ważne, ale mają to do siebie, że często nie są w stanie pokazać tego, co dana firma robi i na jakim etapie rozwoju się znajduje. To, co dla nas najważniejsze to ponad 3,5 mln wizyt klientów w naszych sklepach każdego dnia. W efekcie zanotowaliśmy ponad 1 mld wizyt klientów w sklepach Biedronka w 2012 r. To daje potężną siłę do dalszego działania - dodaje dyrektor Biedronki.

- Mamy sklepy, które powstały na działkach o powierzchni 6-7 tys. mkw. Są to nasze własne placówki, wybudowane przez nas od podstaw, gdzie teoretycznie jest miejsce, żeby postawić stację paliw. Wiemy, że to rozwiązanie może przyciągać klienta. Widzimy, że robią to inne sieci, nie tylko w Polsce, ale i na świecie.Trzeba jednak pamiętać, że Biedronka jest dość specyficznym formatem, mamy trochę inne podejście do tego, w jaki sposób chcemy przyciągnąć klienta do naszych sklepów i stacji paliw nie planujemy uruchamiać. Informacje, sugerujące, że może być inaczej, są tylko spekulacjami. Głosy w Portugalii pojawiające się w przeszłości i mówiące o takich projektach odzwierciedlają naturalne prawo Grupy Jeronimo Martins do kreślenia potencjalnych kierunków rozwoju w dłuższej perspektywie. Nie były jednak deklaracją konkretnych inwestycji - dodaje Suchański.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11517

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane