REKLAMA
REKLAMA

Dyrektor Biedronki: Naszym priorytetem pozostaje otwarcie 3000 lokalizacji do końca 2015 r.

Autor: www.dlahandlu.pl 25 października 2012 19:21

Skonsolidowana sprzedaż sieci sklepów Biedronka w pierwszych 9 miesiącach br. wzrosła o 17,6% (w zł) w porównaniu z analogicznym okresem 2011 r. i wyniosła 20,46 mld zł. Obroty sieci Biedronka stanowiły 61,2% całkowitych obrotów Grupy Jeronimo Martins

REKLAMA

- Dobre wyniki za dziewięć miesięcy 2012 r. potwierdzają, że sieć Biedronka umacnia pozycję lidera oraz relacje z polskimi klientami. Konsekwentnie i niezależnie od koniunktury realizujemy strategię, której głównymi filarami są: oferowanie produktów w codziennie niskich cenach, postawienie na współpracę z polskimi producentami i polskie produkty oraz dążenie, aby sklepy sieci Biedronka były jak najbliżej naszych Klientów. Model biznesowy sklepów Biedronka i ich mocna pozycja stanowią wystarczającą przesłankę do tego, aby oczekiwać kontynuacji pozytywnych wyników w całym roku 2012. Jest to dla nas szczególny okres. Zakończony został proces zmiany aranżacji sklepów, wychodzący naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów. Otworzyliśmy także dwutysięczną placówkę w Polsce i konsekwentnie realizować będziemy nasz priorytet, którym pozostaje otwarcie 3000 lokalizacji do końca 2015 r. - mówi Tomasz Suchański, Dyrektor Generalny sieci sklepów Biedronka.

Program inwestycyjny Grupy Jeronimo Martins w całym roku 2012 r. ma osiągnąć wartość około 650 mln euro, z czego ok. 80% zainwestowane zostanie w Polsce.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13230

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA