Dyrektor Biedronki: Unikamy nadmiernej komercjalizacji świąt

Autor: www.dlahandlu.pl 21 grudnia 2011 09:46

Dyrektor Biedronki: Unikamy nadmiernej komercjalizacji świąt

- Ze szczególną starannością i dużym wyprzedzeniem dobieramy artykuły, które znajdą się w asortymencie świątecznym sieci Biedronka. Staramy się jednak unikać nadmiernej komercjalizacji świąt i ze sprzedażą ruszamy wtedy, kiedy nasi klienci zaczynają rozglądać się za takimi produktami, szukając pomysłów na prezent lub na przygotowanie świątecznego stołu - mówi w rozmowie z portalem www.dlahandlu.pl Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci sklepów Biedronka.

- Pierwsze produkty pojawiają się u nas na początku listopada, a w ciągu kolejnych tygodni stopniowo rozszerzamy świąteczny asortyment - dodaje dyrektor Biedrobnki.

Tomasz Suchański podkreśla, że Biedronka jest jednym ze sklepów najczęściej wybieranych na świąteczne zakupy. - Klienci poszukują wtedy dań i produktów, które stanowią podstawę do przygotowania potraw świątecznych. Chciałbym podkreślić, że dziewięć na dziesięć produktów, oferowanych w sklepach Biedronka, pochodzi z Polski - doskonale wpisują się one w tradycje świąteczne Polaków. Bardzo duże znaczenie w tym okresie ma utrzymanie stałej dostępności artykułów świeżych, takich jak owoce i warzywa, nabiał, świeże mięsa i ryby. Bardzo chętnie klienci kupują u nas również dekoracje do stołu wigilijnego, jak i produkty przeznaczone na prezenty lub upominki, na przykład słodycze oraz zabawki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane