REKLAMA
REKLAMA

Dyrektor Biedronki: Własne sklepy to wielka przewaga marek własnych

www.portalspozywczy.pl 17 czerwca 2016 11:59

Marki własne mają coś, czego nie mają inne brandy – mają własne sklepy. To najlepsze miejsce do badań rynkowych – rzeczywiste środowisko i rzeczywiści konsumenci – powiedział Joao Ramos, dyrektor ds. strategii produktu w Jeronimo Martins Polska, podczas Future Private Labels w Kielcach.

REKLAMA

Zwracał uwagę, że samą koncepcję produktu i jego składniki można łatwo skopiować. - Trzeba umiejętnie zarządzać brandem. Dotyczy to zarówno marek producentów, jak i marek własnych sieci handlowych. Detaliści mają już własne działy zarządzania markami. Jednak takie zarządzanie wymaga sprawności i kompetentnej kadry – mówił Joao Ramos.

Podkreślił także rolę IT i prowadzenia badań konsumenckich. - Będzie prowadzonych coraz więcej badań i zbierania danych o preferencjach i oczekiwaniach konsumentów. Tylko w ten sposób można wprowadzać nowe, wyjątkowe produkty – uważa dyrektor ds. strategii produktu w Jeronimo Martins Polska.

Całość na portalspozywczy.pl


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12720

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA