REKLAMA
REKLAMA

Dyrektor Biedronki: Zmienione sklepy notują większą sprzedaż

Autor: Newseria.pl 13 września 2012 09:17

Dyrektor Biedronki: Zmienione sklepy notują większą sprzedaż

Celem nadrzędnym zarządu Biedronki jest dalsze zwiększanie udziału w rynku. Służyć temu mają, m.in. wprowadzane od ubiegłego roku zmiany w organizacji powierzchni handlowej sklepów. Wydaje się, że reorganizacja trafiła w gusta klientów, co daje się zauważyć, obserwując wyniki sprzedaży, które z miesiąca na miesiąc są coraz wyższe. - Za pierwsze półrocze sprzedaż wzrosła łącznie o 18 proc. Rośniemy też, jeżeli chodzi o udział w rynku - mówi Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci Biedronka. Po zmianie układu sklepu sprzedaż rośnie szybciej niż na sklepach, które takiej zmiany jeszcze nie miały.

REKLAMA

Dlatego zmiany w organizacji sklepów do końca września obejmą całą sieć. Jednocześnie w mediach prowadzona jest szeroka akcja promocyjno-reklamowa.

- Kampania ta jedynie potwierdziła nasze miejsce na rynku i wzmocniła naszą pozycję - podkreśla dyrektor generalny sieci.

Pozycję, która wyraża się, m.in. poprzez liczbę sklepów, wchodzących w skład sieci. Dziś jest ich ponad 1980.

- Otwarcie dwutysięcznego sklepu, które będzie na początku października w Łodzi, wpisuje się w naszą strategię - zaznacza Suchański. - To jest dla nas ogromny krok naprzód i bardzo ważny element w całej naszej historii.

Tym bardziej, że tego samego dnia, w Sieradzu, otwarte zostanie nowoczesne Centrum Dystrybucyjne. Obiekt będzie obsługiwał ponad 150 sklepów w centralnej Polsce. Zatrudnienie znajdzie tam około 300 nowych pracowników.

- Na pewno będzie to pierwszy raz w naszej historii, kiedy w tym samym dniu otworzymy sklep i to tak ważny sklep, bo dwutysięczny, razem z Centrum Dystrybucyjnym - zauważa Tomasz Suchański.

W I półroczu Biedronka otworzyła 76 nowych sklepów. Teraz - jak deklaruje dyrektor - stara się otwierać jeden sklep dziennie, co pozwoli zrealizować założony na ten rok cel.

- Co roku otwieramy większą ilość Biedronek. W zeszłym roku było ich 239, w tym roku będzie ponad 250 - podkreśla dyrektor sieci.

Ambitne plany, opracowane ponad dwa lata temu, zakładają rozrost sieci do ponad trzech tysięcy sklepów w 2015 roku. Jak zapewnia Tomasz Suchański, ten cel nie jest zagrożony.

  • wert 2012-09-14 20:59:37

    Jeszcze panie podwyżki daj, naprawdę przy tych cenach i straty własnego zdrowia, 1,5 tysiąca to mało. Pracownicy wiedzą, że obroty wzrastają, ale uważam że 2 tyś się należy przynajmniej tym którzy pracują ponad 5 lat u was. Wymagacie perfect, to i zarobki dajcie perfect. Widzę po swojej połowicy, że od roku traci zapał i chęć tam iść, bo nie pali, nie pije, a nic odłożonego nie ma.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4341

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA