PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Dyrektor BMC: Wielkie sieci stawiają zaporowe warunki współpracy

www.portalspozywczy.pl 7 lipca 2014 16:29

Wielkie sieci handlowe są dla nas trudno dostępne, głównie przez bardzo wymagające warunki współpracy, jakie proponują małym dostawcom. Niestety, wielu oczekiwań dużych sieci handlowych małe przedsiębiorstwa nie są w stanie spełnić, tym bardziej na początku współpracy, kiedy sieci oczekują opłat związanych z samym zaistnieniem produktów w ich sklepach - mówi serwisowi portalspożywczy.pl Piotr Jakubowski, dyrektor ds. produkcji i handlu w BMC.

Firma z Władysławowa rozwija się na rynku tradycyjnym, na którym znalazła wielu odbiorców - hurtownie rybne, hurtownie spożywcze i grupy handlowe. Dzięki temu BMC jest obecne w sieciach handlowych, m.in. takich jak MarcPol, Piotr i Paweł, Hitpol, Passa, Lewiatan, Sezamek czy ABC.
Jak zdradza Jakubowski, wyniki sprzedażowe BMC są stabilne, z lekką tendencją wzrostową. W roku bieżącym, dzięki wprowadzeniu na rynek szerszej oferty, producent konserw planuje wzrost sprzedaży w stosunku do 2013 r. na poziomie między 5 proc. a 7 proc.
BMC na ten moment nie sprzedaje swoich produktów poza granice Polski. - Aczkolwiek dzięki współpracy z firmami eksportującymi w różnych krajach można odnaleźć nasze konserwy np. w małych sklepach polonijnych na terenie Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii czy Australii - tłumaczy Jakubowski. 

PPHU BMC Władysławowo rozpoczęło swoją działalność w 1990 roku. Firma zatrudniająca ok. 150 osób produkuje konserwy rybne od 1993 r. W jej portfolio znajduje się ok. 70 różnych produktów. Właścicielem BMC jest Jerzy Szczepankowski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11458

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane