PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Dyrektor Carrefoura na FRSiH: Chcemy, aby produkty prozdrowotne były coraz tańsze

www.portalspozywczy.pl 19 października 2016 19:03

Sieć sklepów Carrefour Polska oferuje produkty ekologiczne i prozdrowotne od wielu lat i bez względu na to, czy w danym okresie istnieje trend konsumencki związany ze zdrowym odżywianiem – mówił Francois Vincent, dyrektor ds. supermarketów i sklepów convenience, Carrefour Polska w trakcie debaty: "Handel odpowiada na trendy: patriotyzm zakupowy, zdrowa żywność, convenience" podczas IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

REKLAMA

Sieć sklepów Carrefour Polska oferuje produkty ekologiczne i prozdrowotne od wielu lat i bez względu na to, czy w danym okresie istnieje trend konsumencki związany ze zdrowym odżywianiem – mówił Francois Vincent, dyrektor ds. supermarketów i sklepów convenience, Carrefour Polska w trakcie debaty: "Handel odpowiada na trendy: patriotyzm zakupowy, zdrowa żywność, convenience" podczas IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Podczas debaty Francois Vincent, dyrektor ds. supermarketów i sklepów convenience, Carrefour Polska odniósł się do trendu na prozdrowotną żywność. – Ze względu na zdrowie niektórzy klienci nie mają wyboru i muszą kupować produkty prozdrowotne. Dlatego chcemy zagwarantować im dostępność tych produktów na półce w cenach przez nich akceptowanych. Nie wszyscy mają pieniądze, aby zaopatrywać się w tego typu asortyment – mówił.

Tłumaczył, że sieć Carrefour Polska oferuje produkty ekologiczne i prozdrowotne od wielu lat i bez względu na to, czy w danym okresie istnieje trend konsumencki związany ze zdrowym odżywianiem. – Przykładowo produkty spod znaku "Jakość z natury" rozwijamy od 1997 roku i jest to dla nas bardzo ważny element naszej oferty – mówił.

Francois Vincent odniósł się również do trendów w przyszłości. – Istotnym kryterium podczas zakupów produktów spożywczych w Polsce jest obecnie niska cena, ale w przyszłości – według mnie – bardziej znacząca będzie transparentność. My jako sieć możemy tym zarządzać i kierować informację do klientów w taki sposób, żeby była ona jak najbardziej czytelna – mówił.

Nasz priorytet – tłumaczył – to rozwijać kategorie produktów prozdrowotnych. – Chcemy, aby były one coraz tańsze i będziemy pracować nad tym wspólnie z dostawcami – zapewniał.

Wyjaśnił, że format convenience nie jest dedykowany tylko większym miastom. – W tym formacie mamy partnerów w gminnych spółdzielniach, które kojarzą się z bardzo tradycyjnym handlem – tłumaczył.

Zaznaczył, że Carrefour Polska współpracuje również ze Spółdzielnią "Hale Banacha" w Warszawie. – Właściciele "Hal Banacha" mają jeden punkt od wielu lat. Otworzyli również kolejne placówki, poprosili nas o pomoc i działamy wspólnie. Nie jest więc tak, że zabieramy, tylko współpracujemy razem. I to jest właśnie handel – podsumował.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16466

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA