Dyrektor Galerii Mokotów: Oferta gastronomiczno-lifestylowa coraz ważniejsza dla klientów

Property News 17 września 2013 15:03

Przebudowa piętra restauracyjnego to jedna z najnowszych inwestycji warszawskiej Galerii Mokotów. - Od kilku lat w centrach handlowych zmieniają się proporcje pomiędzy powierzchnią modową a gastronomiczno-lifestylową na korzyść tej drugiej. To bardzo wyraźny trend, który wyznaczył kierunek naszego działania - wyjaśnia w rozmowie z Propertynews.pl Paweł Klimczak, dyrektor Galerii Mokotów w Warszawie.

Zdaniem dyrektora Galerii Mokotów, podnoszenie standardu centrum handlowego jest bardzo istotne. - Współczesny klient jest bardzo czuły na punkcie czystości i estetyki, oczekuje wyszukanej, nowoczesnej i niestandardowej architektury. W rokrocznie przeprowadzanych badaniach widzimy jak zwiększa się procent respondentów, którzy przy wyborze centrum kierują się czynnikami poza zakupowymi, takimi jak estetyka i architektura wnętrz, jakość świadczonych usług i oferta usług dodatkowych, często powiązanych z programem lojalnościowym - tłumaczy.

Klimczak zaznacza, że celem zmian w obiekcie jest zwiększenie średniego czasu odwiedzin i zaproponowanie klientom czegoś nowego, czego nie oferuje e-commerce. - Z uwagi na położenie Galerii Mokotów w zagłębiu biurowym mamy nadzieję, że poszerzona oferta gastronomiczna spowoduje jeszcze większą odwiedzalność centrum, co powinno także mieć pozytywny wpływ na obroty najemców z innych segmentów - mówi Klimczak.

Galeria Mokotów została otwarta w 2000 roku. Oferuje 260 sklepów. Wśród najemców gastronomicznych są takie sieci jak: Subway, KFC, Salad Story, Chłopskie Jadło, Vapiano, Starbucks czy Empik Cafe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane