Dyrektor Ikea Centres: Polskie centra handlowe muszą wzmocnić ofertę rozrywkową

Autor: Puls Biznesu 4 lutego 2016 09:03

Mikael Andersson, dyrektor zarządzający Ikea Centres Poland, zauważa w rozmowie z Pulsem Biznesu, że polskie centra handlowe muszą wzmocnić ofertę rozrywkową.

Według Andressona w ostatnim czasie znacząco zmieniły się zwyczaje zakupowe Polaków. Konieczna jest zmiana myślenia o centrach - nie jako o miejscu zakupów, ale o miejscu spotkań.

Wpływ na sam wygląd centrum jest olbrzymi. Potrzebują one większych części usługowo-rozrywkowych, zwłaszcza pod kątem rodziny. Potrzebna jest także sezonowa oferta na świeżym powietrzu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane