PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Dyrektor iSpot Apple Premium Reseller: W handlu ważne jest pierwsze wrażenie

Autor: dlahandlu.pl 25 listopada 2016 12:29

Dyrektor iSpot Apple Premium Reseller: W handlu ważne jest pierwsze wrażenie Fot. iSpot Apple Premium Reseller

- Wizyta klienta w sklepie to wartość dodana w postaci customer experience. Jest to jeden z priorytetów naszych działań, gdyż doświadczenia klienta zebrane w kontakcie z marką decydują o tym, czy wróci on do nas ponownie. Każdy krok ma znaczenie: od lokalizacji salonu, przez oferowany produkt i dostępność internetową i stacjonarną usług, po kontakt z konsultantem w salonie. Zapewnienie klientowi usług na najwyższym poziomie na każdym z tych etapów jest wyzwaniem, ale również naszym know-how, które wypracowaliśmy na przestrzeni lat - mówi Tomasz Szczepański, dyrektor działu sprzedaży detalicznej iSpot Apple Premium Reseller.

REKLAMA

Zdaniem Tomasza Szczepańskiego, bezpośrednie obcowanie z produktem i możliwość przetestowania go od razu sprawia, że klienci chętnie wykorzystują możliwość odwiedzenia stacjonarnych iSpotów. - Co więcej, w naszych salonach oferujemy klientom wiedzę i opiekę merytoryczną w lokalnych centrach szkoleniowych takich jak warszawska Premium Zone w Arkadii oraz iSpot w Galerii Posnania. Organizujemy w nim warsztaty z zakresu obsługi urządzeń i narzędzi oraz prowadzenia własnego biznesu. Prowadzimy też spotkania z inspirującymi gośćmi. Sprawiamy, że salony iSpot są miejscami spotkań z wiedzą i nowoczesną technologią. To wszystko aspekty, których doświadczyć można tylko w realu - mówi  dyrektor działu sprzedaży detalicznej iSpot Apple Premium Reseller.

I dodaje: - Oczywiście e-commerce jest koniecznością - dzięki niemu klienci mogą bez wychodzenia z domu kupić sprzęt, który oglądali w salonie, którym zainteresowali się podczas rozmowy z konsultantem. Co więcej, dostęp do otwartego non-stop sklepu pozwala korzystać z wielu atrakcyjnych ofert dostępnych jedynie przez Internet. Po zakupie produkt trafia bezpośrednio pod adres wyznaczony przez klienta. Tylko wnikliwe zrozumienie klientów i wyjście naprzeciw ich potrzebom zapewnia marce sukces, a klientowi satysfakcję. Taką gwarancję daje połączenie obu kanałów sprzedaży - podkreśla Tomasz Szczepański.

Socjologowie, analizując niemalejące zainteresowanie centrów handlowych, wskazują na takie czynniki jak wystrój, estetyka i atmosfera. - Z doświadczenia wiemy, że w handlu ważne jest pierwsze wrażenie. Dlatego nasze przeszklone witryny pokazują klientom przestronną, estetyczną przestrzeń, w której mogą się czuć swobodnie. Jasne kolory wnętrza i duża powierzchnia naszych salonów sprawiają, że można w nim „oddychać” – klient nie czuje się przytłoczony miejscem, do którego wchodzi. Nowoczesny, ale jednocześnie neutralny wystrój wnętrza tworzy harmonię z nowoczesną technologią. Z niezwykłą dbałością o szczegóły troszczymy się, by naszych klientów witały przyjemne odgłosy muzyki w klimatyzowanej przestrzeni i przyjazne oświetlenie. Właśnie te czynniki, według badań socjologów, mają ogromny wpływ na zachowania kupujących - uważa Tomasz Szczepański.

  • mirandel 2016-11-26 02:46:07

    I to by było na tyle w applu, bo o pierwszym wrażeniu i kupnie przychodzi okazja do użytkowania. Przez miesiąc bo wtedy wychodzi na jaw 2894735278 wad. Kiedyś apple to było coś, porządny sprzęt. A teraz? Małe chińskie rączki robią, to i do espo trzeba odsyłac bez przerwy. Chwała bogu że w tych serwisach mądrzy ludzie pracują i potrafią to wszystko porządnie do ładu doprowadzić za darmo, bo inaczej....uhhh ciężki by był żywot.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 15920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA