Dyrektor komercjalizacji Czerwonej Torebki: Aglomeracje też są naszym celem

Autor: dlahandlu.pl 6 czerwca 2012 10:12

Dyrektor komercjalizacji Czerwonej Torebki: Aglomeracje też są naszym celem

Na temat potencjału Czerwonych Torebek, idealnego miksu najemców dla pasaży handlowych i planach giełdowych firmy rozmawiamy z Pawłem Ciszkiem, dyrektorem działu zarządzania i komercjalizacji Czerwonej Torebki.

Planujecie państwo budowę 2 tys. pasaży w ciągu 10 lat i docelowo 4 tys. obiektów. Czy rynek jest na tyle pojemny, czy będziecie Państwo weryfikowali te plany w miarę zmiany otoczenia biznesowego?

Póki co na mapie handlowej Polski są jeszcze rejony, które pozwalają na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej. Aby się wyróżnić trzeba pracować także nad innowacyjnym formatem i ofertą, a takie wyróżniki my staramy się oferować. Docelowo potencjał rozwoju Czerwonej Torebki w Polsce oceniamy na 4.500 obiektów handlowych.

Jakie są plany na ten rok? Iloma obiektami chcecie Państwo zakończyć 2012 rok i gdzie będą one zlokalizowane?

Obecnie funkcjonuje 10 obiektów handlowych Czerwona Torebka. Do końca roku planujemy wybudować około 80 obiektów na terenie całego kraju.

Czy w obecnej sytuacji łatwo jest o pozyskanie odpowiednich gruntów na budowę obiektów?

Na rozwój koncepcji w tym roku firma posiada zabezpieczone grunty. Kolejne pozyskiwane są systematycznie.

Jakie są warunki brzegowe dla Państwa lokalizacji, do jak małych miast możecie Państwo wchodzić? Czy jesteście zainteresowani także aglomeracjami?

Platforma dla handlu detalicznego Czerwona Torebka jest siecią ogólnopolską z planem 2.000 obiektów w ciągu 10 lat. Z tego powodu nie wykluczamy obiektów w aglomeracjach. Otworzyliśmy już pasaże w Szczecinie i Bytomiu, w naszych planach jest także Warszawa. Szacujemy, że promień oddziaływania pasażu to 500 m, w którym znajduje się min. 3000 mieszkańców.

Czy celujecie Państwo tylko w lokalizacje dojazdowe, czy także na osiedlach  i w ciągach pieszych?

Obiekty Czerwona Torebka powstają na terenie całego kraju w lokalizacjach o atrakcyjnym potencjale handlowym. Są to miejsca, gdzie odbywa się intensywny ruch samochodowy oraz pieszy. Opieramy się na czterech podstawowych typach lokalizacji: gęsto zaludnione osiedla mieszkaniowe, główne szlaki komunikacyjne, ważne strefy handlowo-usługowe oraz tzw. „magnesy" w postaci dyskontów czy marketów.

Jaki jest mix najemców, który wydaje się gwarantować największy sukces galerii?

Podstawowy mix najemców, który gwarantuje sukces handlowy obiektu to sklep convenience, drogeria, piekarnia, owoce i warzywa, sklep mięsny oraz rybny. Naszym celem jest zaspokojenie podstawowych potrzeb zakupowych naszych klientów i w każdej Czerwonej Torebce klient znajdzie wymieniony wcześniej asortyment. Branże uzupełniające, które zapraszamy do współpracy to z kolei apteka, bank, sklepy odzieżowe, przedstawiciele usług, gastronomii, sklepy zoologiczne, obuwnicze itp.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane