PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Dyrektor KPMG: Rynek napojowy pod presją rosnącego znaczenia dyskontów

Autor: portalspozywczy.pl 23 października 2016 21:51

Na rynek napojowy w dużym stopniu wpływa rosnące znaczenie dyskontów i zagrożenie ze strony produktów private labels. Zdaniem Piotra Grauera, dyrektora w KPMG, aby zarabiać razem z dyskontami trzeba być dużym i silnym producentem. - Trend wzrostu siły dyskontów w naturalny sposób prowadzi do selekcji i osłabienia małych graczy - mówił ekspert podczas debaty „Przyszłość branży napojowej – między tradycją a innowacją”, w ramach IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2016.

REKLAMA

W opinii dyrektora KPMG, żeby wygrywać w grze z dyskontami trzeba być dużym i być liderem kosztowym w swoim produkcie. - I to jest naczelna zasada we wszystkich produktach rynku spożywczego, nie tylko w sektorze napojowym – zaznaczył.

- Na dzień dzisiejszy w Lidlu czy Biedronce widoczna jest coraz większe współdziałanie między wiodącymi brandami a produktami private label. Dyskonty również poszukują swojego miejsca na rynku, które odpowiada potrzebom polskich konsumentów. Najwięcej do wygrania mają silni gracze koncentrujący się na produktach private labels i będący równocześnie liderami kosztowymi w danej kategorii, a z drugiej strony są również wiodący producenci brandowi, którzy przyciągają konsumentów swoją marką – dodał Piotr Grauer.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16440

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA