REKLAMA
PARTNER PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA

Dyrektor KPMG: Wkrótce dyskontami pozostaną tylko takie sieci jak Lidl i Netto

www.portalspozywczy.pl 13 marca 2013 16:55

Za kilka lat na rynku typowych dyskontów pozostaną tylko takie sieci jak Netto czy Lidl. Obecny lider tego rynku, Biedronka, będzie natomiast prawdopodobnie siecią, w której znajdą się zarówno „standardowe” dyskonty, supermarkety, jak i małe sklepiki – ocenia Piotr Grauer, dyrektor w KPMG.

REKLAMA
Piotr Grauer przyznaje, że ekspansja dyskontów jest bardzo szybka, dlatego takie tempo rozwoju zapewne nie będzie długotrwałe.
- Kiedy rynek już nasyci się dyskontami, wtedy pojawi się kluczowe pytanie, w jakim kierunku pójdzie rozwój modelu Biedronki. Ten sklep zaczynał jako twardy dyskont, a dzisiaj wydaje się, że zmierza on coraz bardziej w kierunku supermarketowym. Można sobie zatem wyobrazić, że Biedronka za trzy lata będzie zupełnie innym organizmem niż dzisiaj, np. jako mix „standardowych" dyskontów, supermarketów i małych sklepików z logo Biedronki - mówi dyrektor KPMG.
- Rynek dla takich właśnie sieci, które potrafią się dostosowywać do potrzeb polskiego rynku, jest dużo szerszy niż definicja dyskontu. I myślę, że tu raczej Biedronka stworzy sama dla siebie model sieci mieszany, a rolę prawdziwych dyskontów będą pełnić Netto i Lidl - dodaje.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 15082

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1278582

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA