PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Dyrektor MarcPolu: Umacniamy swoją pozycję rynkową

Autor: Wiadomości Handlowe 4 lipca 2013 12:29

Firma MarcPol mocno akcentuje swoją polskość. Wydaje się to mieć uzasadnienie w sytuacji, gdy handel nad Wisłą zdominowany jest przez sieci zagraniczne, odpowiedzialne za połowę obrotów całego detalu FMCG oraz tworzące faktyczny oligopol w formatach hipermarketów i dyskontów - informują Wiadomości Handlowe.

W materiałach informacyjnych MarcPolu podkreślany jest fakt, że jest to „sieć polskich supermarketów", „funkcjonująca wyłącznie w oparciu o polski kapitał". Obowiązujące od samego początku istnienia firmy hasło przewodnie brzmi „Popieraj swoje". Zgodna z nim jest deklaracja: „Popieramy polski handel, polskich producentów, a nasze podatki wpływają wyłącznie do polskiego budżetu i do budżetów polskich gmin". Polskość podkreślają też biało-czerwone logo i barwy sieci. Akcent patriotyczny obecny jest nawet w oficjalnej definicji misji biznesowej firmy: „MarcPol - najlepsza Polska Sieć Handlowa".

Czy kryzys nie dotknął MarcPolu? Z pewnością mniejsza skłonność Polaków do wydawania pieniędzy, widoczna w całej gospodarce, musiała wpłynąć także na wyniki finansowe sieci. Jak jednak deklaruje Marcin Tomczyk, dyrektor MarcPolu ds. sprzedaży, kryzys jest szansą na wypracowanie sobie lepszej pozycji wyjściowej do rozwoju po jego zakończeniu. Dzięki jasno sprecyzowanej wizji ekspansji, zdrowym finansom i przyszłościowemu myśleniu, MarcPol umacnia swą pozycję rynkową - czytamy w Waidomościach Handlowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11446

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 508972

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane