REKLAMA
REKLAMA

Dyrektor Metro: Po sprzedaży Reala skoncentrujemy się na handlu cash and carry

www.portalspozywczy.pl 30 listopada 2012 18:43

Dyrektor Metro: Po sprzedaży Reala skoncentrujemy się na handlu cash and carry

Pomimo sprzedaży sieci Real, rynek polski pozostaje strategiczny dla Metro Group. Koncern chce skoncentrować się głównie na handlu hurtowym Cash and Carry oraz na sieciach marketów elektronicznych Media Markt i Saturn i kontynuować ich rozwój. - Rynek polski ma ogromny potencjał, tkwiący przede wszystkim w tradycyjnych, niezależnych sklepach - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, Renata Juszkiewicz, dyrektor przedstawicielstwa Metro Group w Polsce.

REKLAMA
Pomimo sprzedaży sieci Real, rynek polski pozostaje strategiczny dla Metro Group. Koncern chce skoncentrować się głównie na handlu hurtowym Cash and Carry oraz na sieciach marketów elektronicznych Media Markt i Saturn i kontynuować ich rozwój. - Rynek polski ma ogromny potencjał, tkwiący przede wszystkim w tradycyjnych, niezależnych sklepach - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, Renata Juszkiewicz, dyrektor przedstawicielstwa Metro Group w Polsce.
 - Decyzja o sprzedaży sieci Real utrzymuje strategiczną pozycję rynku polskiego w planach Metro Group, w którym nasz koncern zainwestował od połowy lat 90-tych do chwili obecnej 2,5 mld EUR i jest znaczącym pracodawcą - mówi Renata Juszkiewicz.
Jej zdaniem ogromny potencjał tkwi jeszcze w rynku w tradycyjnych, niezależnych sklepów.

- Dlatego Makro C&C zintensyfikuje franczyzowe integrowanie tych podmiotów handlowych w ramach dynamicznie rozwijającej się sieci "Odido". Do tej pory do systemu przystąpiło już 1300 sklepów. Poprzez swój ogromny potencjał Makro jest ważnym integratorem rynku handlowego - mówi Renata Juszkiewicz.

Jak ocenia, nadal istnieje perspektywa rozwoju dla formatu hipermarketów w Polsce.

- W najbliższej dekadzie można spodziewać się wzrostu sprzedaży w tym segmencie. Istniejące hipermarkety poddawane są modernizacji. Powstają również nowe obiekty np. w układzie kompaktowym - mówi Renata Juszkiewicz.

- Na segment hipermarketów należy natomiast patrzeć nie przez pryzmat samej powierzchni ale przede wszystkim poprzez odpowiednie dopasowanie asortymentu z różnych półek cenowych do zmian zachodzących na rynku - dodaje.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13514

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA