REKLAMA
REKLAMA

Dyrektor PFPŻ na VI FRSiH: Dyskonty przestały być szansą dla średnich firm

www.portalspozywczy.pl 8 listopada 2013 12:39

Zdaniem Andrzeja Gantnera, dyrektora generalnego Polskiej Federacji Producentów Żywności, dyskonty przestały być szansą dla średnich firm - zarówno z marką własną jak i brandowymi produktami. - Średni i mały gracz nie ma większych szans na umiejscowienie się na półkach dyskontów, ani z marką własną ani z brandowym produktem. Pawdopodobnie będzie to format, w którym duzi dostawcy będą królować. A to jest z kolei szansa dla dużych dostawców - dodaje.

REKLAMA

Andrzej Gantner podaje przykład Coca Coli, która z sukcesem umiejscowiła się w dyskontach nie tracąc marki.

Ekspert zwraca uwagę, że zagrożeniem już nie jest to, że dyskonty zniszczą rynek produktów markowych. - Choć niewątpliwie ostoja produktów markowych, czyli małe osiedlowe sklepy tradycyjne, są w dużym zagrożeniu. I albo uda im się przyłączyć do jakiejś sieci albo będzie im trudno przetrwać, choć nie sądzę, że dyskonty zabiją mały handel tradycyjny - dodaje Andrzej Gantner. 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13589

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA