Dyrektor sieci Carrefour: Klienci doceniają możliwość kupienia w sklepie piwa z nalewaka

www.portalspozywczy.pl 6 listopada 2015 16:11

W sklepie Carrefour Warszawa Wileńska, przy ul. Targowej 72, od około dwóch miesięcy sprzedawane jest piwo z nalewaka. Robert Noceń, członek zarządu i dyrektor Działu Hipermarketów w Carrefour zapewniał podczas VIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu, że koncept cieszy się popularnością wśród klientów i będzie rozwijany.

- Rozwój oferty piwnej rozpoczęliśmy od wprowadzenia piw regionalnych w naszych wszystkich placówkach: hipermarketach, supermarketach i sklepach convenience. To nam się udało i dziś możemy się pochwalić tym, że rzeczywiście mamy najbogatszy asortyment piw, zarówno stały, jak i sezonowo modyfikowany - mówił Noceń.

Jak dodał przedstawiciel sieci Carrefour, wprowadzenie do sprzedaży piwa z nalewaka jest niczym innym, jak uzupełnieniem tej oferty.

- Skoro mamy dzisiaj możliwość kupienia wszelkich marek piw, zarówno światowych, jak i regionalnych, to czemu nie zaoferować możliwości klientom możliwości kupienia świeżego piwa z nalewaka? Jest to absolutnie fenomenalny projekt, klienci w sklepach bardzo go doceniają - oznajmił Noceń.

Portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane