PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Dyrektor sieci Sephora: Kryzys dotarł do branży kosmetyków luksusowych

Property News 5 grudnia 2012 14:24

W kolejnych latach sieć perfumerii Sephora chce utrzymać tempo rozwoju w Polsce na poziomie 5-7 nowych placówek rocznie. - Celujemy w miasta z liczbą mieszkańców powyżej 100 tys. Jedynym ograniczeniem w ekspansji jest dla nas zatem liczba dostępnych nowych lokalizacji dla naszych perfumerii - mówi Artur Garnczarek, dyrektor ds. sprzedaży, Sephora Polska.

Plan na 2013 rok to 5-7 otwarć. - Będziemy wchodzić do największych galerii handlowych w takich miastach jak np. Katowice czy Poznań - zapowiada Artur Garnczarek.

Jak dodaje, potencjał polskiego rynku do rozwoju sieci oferujących kosmetyki luksusowe jest bardzo duży, a Polska jest trzecim największym rynkiem dla tej firmy w Europie. - W Polsce rynek kosmetyków luksusowych to około 8-10 proc. całego sektora kosmetycznego, podczas gdy w krajach Europy Zachodniej jest to 3-4-krotnie więcej. Kluczowe w rozwoju tego segmentu jest zatem tempo wzrostu siły nabywczej Polaków - podsumowuje Artur Garnczarek.

Zdaniem dyrektora ds. sprzedaży Sephora Polska, w tym roku kryzys dotarł także do branży produktów luksusowych. - Co roku segment ten rósł w tempie dwucyfrowym. Ten rok przyniesie zaś wzrost na poziomie jednocyfrowym, około 5-7-proc. Mimo tych danych, 2012 rok był bardzo dobrym okresem dla naszej sieci - odnotowaliśmy kolejny wzrost sprzedaży i realizujemy cele biznesowe - podkreśla.

Jak mówi, firma odnotowała wzrost nie tylko związany z nowymi otwarciami, ale także w perfumeriach porównywalnych, działających dłużej niż rok.

W tym roku Sephora otworzyła pięć perfumerii w: Galerii Korona Kielce, CH NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim, CH Auchan w Białymstoku oraz CH Forum w Gliwicach. Tegoroczna ekspansja zakończyła się otwarciem nowego salonu w CH Auchan w Łomiankach.

Sieć przeprowadziła też modernizacje istniejących perfumerii, w tym między innymi w Silesia City Center w Katowicach, łódzkiej Manufakturze, CH Atrium Reduta w Warszawie i Centrum Handlowym Janki. - W przyszłym roku kolejnych 4-5 salonów przejdzie remodeling. Dotyczyć to będzie najlepszych lokalizacji w Polsce - zapowiada Artur Garnczarek i jednocześnie nie wyklucza optymalizacji sieci w przypadku niedochodowych lokalizacji. - W tym roku zamknęliśmy perfumerię w lokalizacji ulicznej w centrum Katowic. Tuż obok buduje się obecnie Galeria Katowicka, która już zmieniła mapę handlową w tym miejscu - podsumowuje.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • jola 2014-05-01 11:30:50

    Co za bzdury kryzys wyzysk w firmie Sephora pracownice muszą robić założone plany i robią powyżej 100 procent wyszli na koniec roku tak mówiła kierowniczka to co kłamią. obóz pracy a i tak jak pracownik się wywiązuje to go zwalniają bo kierowniczce się nie podobała za ładna i za dużo widziała

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11609

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane