REKLAMA
REKLAMA

Dyskonty będą otwierały 200 placówek rocznie

Autor: Rzeczpospolita 11 czerwca 2010 09:19

W kryzysie najbardziej zyskały sieci dyskontów, które wabią klientów głównie niską ceną. Zdaniem ekspertów w Polsce będzie przybywać 200 tego rodzaju sklepów rocznie. Największy udział w polskim rynku dyskontowym ma Biedronka (69,7 proc.) zaraz za nią jest Lidl (20,1 proc.), Netto (9,5 proc.) i Aldi (0,7 proc.) - informuje Rzeczpospolita.

REKLAMA

Ceny produktów w tych sklepach są nawet o 30 proc. niższe niż produktów markowych.

Jak informuje Rzeczpospolita w Polsce działa około 2 tys. takich sklepów. Biedronka otwiera po 100 - 150 nowych placówek rocznie. Netto ma w sieci 189 sklepów, a w tym roku planuje otwarcie jeszcze 24.

Zdaniem ekspertów w tym roku obroty sieci dyskontowych wyniosą 21,6 mld zł, w 2012 r. 25,7 mld zł a w 2014 r. 29,9 mld zł.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4835

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA