REKLAMA
REKLAMA

Dyskonty celują w zamożniejszych klientów

Autor: Gazeta Wyborcza 16 marca 2012 09:56

Ze względu na niskie marże, na podstawowych produktach spożywczych zarabia się niewiele. Wysoki zarobek można osiągnąć na droższych produktach, np. winach. Sieci dyskontowe zaczęły więc zmieniać sposób komunikacji z klientami, aby przyciągnąć do siebie szerszą i bogatszą grupę klientów - czytamy w "Gazecie Wyborczej".

REKLAMA
Dominika Kubacka z firmy PMR Publications stwierdza na łamach "Gazety Wyborczej", że Biedronka i Lidl utrwaliły już wizerunek sklepów niskocenowych i zdobyły sobie uznanie tych klientów, dla których cena jest kluczowym czynnikiem przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Zauważa również, że obecnie przyszedł czas na pozyskanie kolejnych grup konsumentów.

W jej opinii dyskonty starają się udowodnić, że zakupy w ich sklepach są dowodem zdroworozsądkowego myślenia i "nie są tożsame z niższym statusem kupujących tam" - podaje Gazeta Wyborcza.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4233

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA