REKLAMA
REKLAMA

Dyskonty coraz chętniej widziane w centrach handlowych

Autor: Gazeta Wyborcza 21 grudnia 2011 09:05

Ludzie przez kryzys zmienili swoje zwyczaje zakupowe. Trochę mniej chodzą do centrów handlowych. W czerwcu według indeksu FootFall mierzącego ruch w galeriach było o 5 proc. mniej osób niż w poprzednim roku, w lipcu - minus 3,8, sierpniu - minus 5,2, w październiku - spadek o 3,9, a w listopadzie - stagnacja - podała Gazeta Wyborcza.

REKLAMA

Jak pisze "GW", moda na dyskonty jest na tyle silna, że jedna z firm doradzający przy budowie galerii handlowych wydała ostatnio rekomendację, by w nowo budowanym centrum na ścianie wschodniej jako główny sklep spożywczy umieścić... dyskont typu Biedronka albo Lidl. Jeszcze niedawno taki ruch był nie do pomyślenia. Biedronka umacniająca się na pozycji lidera detalicznego handlu spożywczego jest bliska opanowania 10 proc. rynku. Po trzech kwartałach jej sprzedaż wyniosła 17,3 mld zł - o 25,3 proc. więcej niż przed rokiem.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA