Dyskonty korzystają na oszczędności Polaków

Autor: Rzeczpospolita 11 kwietnia 2012 09:07

Z przeprowadzonych w marcu przez firmę Market Side badań wynika jednak, że - wbrew pozorom - Polacy nie narzekają na swoją sytuację materialną. Jednak mimo to ograniczają wydatki. Na tej sytuacji skorzystają dyskonty - czytamy w "Rzeczpospolitej".

Największa grupa deklaruje, że oszczędza na ubraniach i obuwiu, ale także ponad 20 proc. wskazało bardziej świadome wydatki podczas zakupów, wybieranie tańszych sklepów czy częstsze korzystanie z promocji. Dlatego klientów przybywa zwłaszcza sieciom dyskontowym, takim jak Biedronka, Lidl czy Netto. W 2011 r. każda z nich zanotowała znaczący wzrost obrotów, otwierają też kolejne sklepy - pisze "Rz".

Zdaniem ekspertów, nawet jeśli poprawi się sytuacja gospodarcza w kraju, to Polacy oszczędzać nie przestaną. Na konkurencyjnym rynku wciąż mają wiele możliwości robienia zakupów taniej, nawet nie rezygnując z wielu ulubionych produktów.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane