Dyskonty otwierają tymczasowe sklepy w kurortach

Autor: wp.pl 29 czerwca 2014 15:13

Dyskonty walcząc o klienta zaczynają dosłownie podążać za nimi. Biedronka buduje tymczasowy sklep dla turystów w Mielnie, a Lidl szykuje się do stawiania swojego punktu na Woodstock, największej muzycznej imprezie w Polsce - informuje serwis wp.pl.

Jak podaje wp.pl, na co dzień nadmorska gmina Mielno liczy ledwo ponad 5 tys. osób, jednak w lipcu i sierpniu turyści z Poznania czy Warszawy sprawiają, że miasteczko zamienia się w tętniącą życiem metropolię. Zwykłe sklepy spożywcze notują kilkukrotny wzrost przychodów, ale i tak by zarobić na cały rok, podwyższają ceny. Na te narzekają oczywiście rdzenni mieszkańcy.
Biedronka w Mielnie będzie tymczasowa, bo nie dało rady postawić normalnego budynku do wakacji. Właściciel sieci uznał więc, że tymczasowo postawi hangar, obsłuży wzmożony ruch turystyczny, po czym konstrukcję rozbierze. Jesienią ma się więc zacząć budowa docelowego budynku.
Z kolei Lidl jako sponsor festiwalu Woodstock dla fanów muzyki postawi tymczasowy sklep już po raz czwarty. Ten będzie działał zaledwie przez kilka dni - czytamy w serwisie wp.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane