REKLAMA
REKLAMA

Dyskonty otwierają tymczasowe sklepy w kurortach

Autor: wp.pl 29 czerwca 2014 15:13

Dyskonty walcząc o klienta zaczynają dosłownie podążać za nimi. Biedronka buduje tymczasowy sklep dla turystów w Mielnie, a Lidl szykuje się do stawiania swojego punktu na Woodstock, największej muzycznej imprezie w Polsce - informuje serwis wp.pl.

REKLAMA

Jak podaje wp.pl, na co dzień nadmorska gmina Mielno liczy ledwo ponad 5 tys. osób, jednak w lipcu i sierpniu turyści z Poznania czy Warszawy sprawiają, że miasteczko zamienia się w tętniącą życiem metropolię. Zwykłe sklepy spożywcze notują kilkukrotny wzrost przychodów, ale i tak by zarobić na cały rok, podwyższają ceny. Na te narzekają oczywiście rdzenni mieszkańcy.
Biedronka w Mielnie będzie tymczasowa, bo nie dało rady postawić normalnego budynku do wakacji. Właściciel sieci uznał więc, że tymczasowo postawi hangar, obsłuży wzmożony ruch turystyczny, po czym konstrukcję rozbierze. Jesienią ma się więc zacząć budowa docelowego budynku.
Z kolei Lidl jako sponsor festiwalu Woodstock dla fanów muzyki postawi tymczasowy sklep już po raz czwarty. Ten będzie działał zaledwie przez kilka dni - czytamy w serwisie wp.pl.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12720

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA