Dyskonty spopularyzowały drób paczkowany

www.portalspozywczy.pl 12 lipca 2016 16:32

Drób paczkowany to z jednej strony bezpieczeństwo produktu rozumiane jako identyfikowalność producenta czy terminu przydatności do spożycia produktu oraz bezpieczeństwo mikrobiologiczne mięsa. Dużą rolę w popularyzacji tego typu opakowań mają dyskonty, które w swojej ofercie proponują drób paczkowany - mówi Sławomir Kawalec, wiceprezes Wipasz.

Co do preferencji konsumentów coraz częściej wybierają oni produkty wygodne w przygotowaniu- elementy drobiu zamiast całej tuszki, mięso wstępnie przyprawione gotowe do przygotowania. Oprócz wygody ważne jest bezpieczeństwo produktu stąd popularność opakowań hermetycznych typu MAP - zauważa wiceprezes Wipasz.

Całość na portalspozywczy.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane