REKLAMA
REKLAMA

Dyskonty walczą z wizerunkiem "sklepów dla ubogich"

Autor: Wiadomości Handlowe 1 lutego 2015 19:38

Sieci dyskontów przyzwyczaiły klientów, że ich sklepy wyglądają jak toporne "stodoły" bądź "bunkry". Wiele jednak wskazuje na to, że idzie nowe. Uruchamiane w ostatnich miesiącach pawilony handlowe sieci Lidl, Biedronka czy Aldi są estetyczne i przyjazne klientom. Czy to jeszcze dyskonty? - zastanawiają się "Wiadomości Handlowe".

REKLAMA
Sieci dyskontowe wytrwale walczą z wizerunkiem "sklepów dla ubogich". Zmiany dotyczą nie tylko polityki cenowej czy asortymentu, ale także wyglądu placówek. Najnowsze pawilony Lidla, Biedronki czy Aldiego wyróżnia lekka, funkcjonalna architektura, pełna przeszkleń, przyjazna i zachęcająca do odwiedzin. Można mieć jednak wątpliwości, czy aby wahadełko nie wychyliło się za bardzo w drugą stronę? Czy nowoczesne obiekty nie zmienią nazbyt skutecznie postrzegania dyskontów jako sklepów "najtańszych z tanich"? Ten format zbudował przecież swą potęgę na marketingu „niskocenowym". Zabiegając o zamożniejszych klientów, dyskonterzy ryzykują - czytamy w "Wiadomościach Handlowych".

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12491

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA