Dyskonty wydają w tydzień ponad 5 mln zł na reklamę telwizyjną

Autor: www.dlahandlu.pl 11 marca 2014 12:07

Z początkiem marca sieci dyskontowe zwiększyły swoją obecność w reklamach telewizyjnych. Zgodnie z danymi firmy Nielsen za okres 24 luty - 2 marca sieć Lidl wydała na ten cel 5 270 433 zł, a Biedronka - 5 115 678 zł.

Według oficjalnych cenników telewizyjnych (okres 17-23 lutego) Lidl przeznaczył na ten cel 3,6 mln zł, a Biedronka - 3 mln zł.

Jak niedawno podał serwis wirtualnemedia.pl, cennikowe inwestycje reklamowe Lidla w ub.r. zamknęły się kwotą 377,5 mln zł. Cennikowe wydatki właściciela Biedronki wyniosły natomiast 207,5 mln zł, o 29,9 mln zł więcej niż w 2012 roku. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane