Dyskonty z największymi wydatkami na reklamę telewizyjną

Autor: www.dlahandlu.pl 8 lutego 2013 10:29

Dyskonty z największymi wydatkami na reklamę telewizyjną

Kolejny tydzień z rzędu Lidl znalazł się w zestawieniu 10 marek z największymi wydatkami na reklamę telewizyjną. Według danych firmy Nielsen w okresie 28.01.2013 - 03.02.2013 sieć przeznaczyła na ten cel 2 838 302 zł. W indeksie pojawiła się również Biedronka, która wydała na reklamę w telewizji 2 441 320 zł.

W zestawieniu znajduje się również sieć Media Expert (2,2 mln zł), która od kilku miesięcy prowadzi agresywną kampanię reklamową. Pozostałe marki, które znalazły się w indeksie to: Orange (7,3 mln zł), Play (6 mln zł), T-Mobile (5,7 mln zł), Knorr (4,6 mln zł), MBank (3 mln zł), Plus (2,6 mln zł) oraz Getin Bank (2,5 mln zł).

Wydatki są wyliczane na podstawie oficjalnych cenników stacji TV. 

Jak wynika z danych Kantar Media przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. cennikowe wydatki reklamowe (bez uwzględniania internetu) 9 czołowych sieci sklepów wyniosły w 2012 roku łącznie 723,8 mln zł, czyli 20,8 proc. więcej niż rok wcześniej. Liderem pod tym względem jest sieć Lidl.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane