Dyskonty zaczęły rywalizować z sieciami hurtowni

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 28 czerwca 2011 08:55

W sieciach dyskontowych takich jak: Biedronka, Kaufland czy Lidl część towarów jest tańsza nawet niż w sieciowych hurtowniach typu Selgros bądź Makro Cash & Carry - pisze Dziennik Gazeta Prawna.

Sieci dyskontowe zaczęły rywalizować ze znanymi sieciami hurtowni. Wiele napojów, alkoholi i produktów spożywczych w Biedronce czy Lidlu można w detalu kupić taniej niż w hurtowni takiej jak Eurocash, Makro czy Selgros.

Jak pisze Dziennik Gazeta Prawna najbardziej na tej walce korzystają klienci dyskontów, a najwięcej tracą hurtownicy i drobni sklepikarze, którzy w dyskontach hurtowych nie mogą kupować. Sieci dyskontowe są już tak silne, że otwierają własne centra dystrybucyjne, czyli budują wewnętrzne hurtownie. Właściciel Biedronki ma już dziewięć takich centrów. Jednak hurtownicy nie zamierzają czekać aż dyskonty zdmuchną je z rynku, dlatego starają się zapewnić odbiorcom na tyle korzystne warunki zakupów i dostaw, aby te mogły zachować konkurencyjność.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane