REKLAMA
REKLAMA

Dyskonty zdobywają coraz większy udział w rynku kosmetyków

Autor: Gazeta Wyborcza 16 kwietnia 2011 15:34

Przez ostatnie 5 lat padło 3 tys. drogerii - zostało niewiele ponad 6 tys. Wszystko przez supermarkety i dyskonty - informuje Gazeta Wyborcza.

REKLAMA

Coraz słabiej na tym rynku radzą sobie również hipermarkety. Kilka lat temu ich udziały w sprzedaży chemii i kosmetyków sięgały 30 proc. Dziś spadły do prawie 20 proc. Rynek tracą na rzecz dyskontów typu Biedronka, Lidl i supermarketów.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11855

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA