Dyskonty zwiększają wydatki na reklamę

Autor: www.dlahandlu.pl 8 lipca 2013 11:35

W ostatnim tygodniu czerwca dyskonty zwiększyły wydatki na reklamę telewizyjną. Według wyliczeń firmy Nielsen na reklamę żywności w telewizji wydano łącznie aż 116 192 183 zł. Natomiast wśród 10 marek z największymi wydatkami reklamowymi znalazła się Biedronka (9 miejsce) - 4 991 061 z zł oraz Lidl (10 miejsce) - 4 952 309 zł zł.

Ponadto w zestawieniu znalazły się takie marki jak: Play (8 632 479 zł), Vanish (8 550 291 zł), Nivea (7 748 620 zł ), Pepsi (6 656 186 zł), Loreal (6 279 297 zł), Tymbark (6 073 123 zł), Plus (5 823 744 zł) oraz Dove (5 476 046 zł zł). Wydatki wyliczono według oficjalnych cenników stacji TV.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10456

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane