PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Dyskonty zwiększają wydatki na reklamę telewizyjną

Autor: www.dlahandlu.pl 6 listopada 2012 11:09

Dyskonty zwiększają wydatki na reklamę telewizyjną

W ostatnim tygodniu października, tuż przed Świętem Zmarłych, sieci handlowe zwiększyły wydatki na reklamę. Według wyliczeń firmy AGB Nielsen na reklamę żywności w telewizji wydano łącznie aż 80 996 241.20 zł. Natomiast wśród 10 marek z największymi wydatkami reklamowymi znalazła się Biedronka (5 miejsce) - 5 028 694 zł oraz Lidl (8 miejsce) - 4 032 926 zł.

Ponadto w zestawieniu znalazły się takie marki jak: Orange (14 224 310 zł), Play (7 854 614 zł), Warta (5 456 581 zł ), T-Mobile (5 144 384 zł), Cyfrowy Polsat (4 452 930), Bosch (4 413 019 zł), Nivea (3 929 830 zł) oraz Axa (3 845 128 zł). Wydatki wyliczono według oficjalnych cenników stacji TV.

Przypomnijmy, 30 lipca wystartowała kampania reklamowa sieci Lidl w której występują znani kucharze: Pascal Brodnicki i Karol Okrasa. Podczas kampanii, która będzie trwała 52 tygodnie, sieć będzie promowała dania dla czteroosobowej rodziny, których koszt wyniesie około 20 zł. Akcja jest promowana bardzo szeroko, w telewizji, internecie, na outdorze, w gazetkach.

 

 

 Czytaj również: ABR SESTA: Święto Zmarłych w gazetkach handlowych

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11419

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane