Dyskonty zwiększają wydatki na reklamę telewizyjną

Autor: www.dlahandlu.pl 11 października 2013 10:33

W zestawieniu marek z największymi wydatkami reklamowymi pierwszy raz od dłuższego czasu pojawiła się Biedronka. Według danych firmy Nielsen sieć przeznaczyła na ten cel (okres od 30 września do 6 października) 4,1 mln zł. Bardziej aktywny w reklamach telewizyjnych był Lidl, który wydał 5,3 mln zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Przypomnijmy, na początku października ruszyła nowa kampania reklamowa sklepów Biedronka z udziałem Marzeny Rogalskiej, prezenterki TVP. Marzena Rogalska to kolejna znana osoba reklamująca Biedronkę. We wrześniu w spocie sieci pojawił się Jakub Błaszczykowski. Wcześniej żywność dostępną w tych sklepach reklamował Daniel Olbrychski.

Marzena Rogalska współpracowała już wcześniej z sieciami dyskontowymi - prowadziła dla konkurencyjnej sieci Lidl konferencje z udziałem Pascala Brodnickiegio i Karola Okrasy oraz event z okazji wprowadzenia do Lidla francuskich win.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane