Dyskonty zwiększają wydatki na reklamę telewizyjną

Autor: www.dlahandlu.pl 27 lutego 2014 10:37

Według danych firmy Nielsen za okres 17-23 lutego dwie największe sieci dyskontowe - Biedronka i Lidl - wydały na reklamę telewizyjną łącznie 6,6 mln zł.

Według oficjalnych cenników telewizyjnych Lidl przeznaczył na ten cel 3,6 mln zł, a Biedronka - 3 mln zł.

Jak niedawno podał serwis wirtualnemedia.pl, cennikowe inwestycje reklamowe Lidla w ub.r. zamknęły się kwotą 377,5 mln zł. Cennikowe wydatki właściciela Biedronki wyniosły natomiast 207,5 mln zł, o 29,9 mln zł więcej niż w 2012 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11022

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane