Dystrybucja kolejnych marek P&G, może przynieść Navo PGD 100 mln zł przychodów

Autor: dlahandlu.pl/pr 3 sierpnia 2010 13:53

NAVO - Polska Grupa Dystrybucyjna, prowadząca sprzedaż detaliczną i hurtową artykułów FMCG, znacząco rozszerzyła współpracę z Procter & Gamble w kategorii produktów clektro marek: Duracell, Braun i Oral B. Powinno to przynieść spółce dodatkowe przychody szacowane na ponad sto milionów złotych rocznie.

Przychody Grupy za 2009 rok przekroczyły 878 mln złotych. Średnioroczna dynamika wzrostu przychodów w latach 2003-2009 wyniosła ponad 8%. Navo OGD współpracuje z firmami takimi jak: P&G, SC Johnson, 3M i Newell Rubbermaid.

- Prowadzimy zaawansowane rozmowy z kilkoma znaczącymi partnerami, z którymi współpraca umożliwi nam wejście w kolejne segmenty rynku - doaje Roman Gajczewski, wiceprezes NAVO PGD.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • mieszkaniowa pozyczka 2010-09-22 11:38:45

    Hello.

    I proceeded to t3leads. What can you say about this program.

    Please any information.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8270

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane