Dystrybutor alkoholi pracuje nad zwiększeniem marż handlowych

Autor: dlahandlu.pl 6 czerwca 2011 15:20

- Znacznie skrócił się cykl życia produktów, co powoduje ciągłe zastępowanie produktów nowymi. Zmniejsza się też liczba produktów w obrocie, a coraz większą jego część opanowały produkty mainstreamowe. Jest to drugi najistotniejszy, po walce konkurencyjnej, powód degradacji marż handlowych - uważa Paweł Groberski, wiceprezes zarządu firmy Janus SA, dystrybutora alkoholi i napojów.

- Tylko bieżąca kooperacja sił sprzedaży, wspólne działania promocyjno-handlowe mogą przynieść odpowiednie efekty. Janus jako niezależny dystrybutor ma do zaoferowania producentom znacznie więcej niż podmioty trudniące się pionową konsolidacją.  Stale pracujemy nad zwiększeniem marż handlowych, rozwijamy ofertę produktów własnych, starannie dobieramy asortyment, który sprzedajemy. To wszystko idzie w parze z bliską współpracą z dostawcami, prowadzimy wspólne działania sprzedażowe. Organizujemy liczne akcje handlowe, np. z firmą Polmos Siedlce - w ciągu dwóch dni osiągnęliśmy blisko miesięczny wolumen sprzedaży - mówi wiceprezes spółki Janus.

- Dbamy również o możliwość bezpośredniego dotarcia przekazu od producentów do naszych klientów, głównie poprzez promocje dystrybucyjne, eksponowane na naszej stronie internetowej oraz kolportowane poprzez przedstawicieli handlowych. Dbając o rozwój struktur dystrybucyjnych spółki, jednocześnie będziemy z większą intensywnością dbać o bieżącą współpracę z dostawcami. Liczymy na wsparcie, polegające na odpowiednim współfinansowaniu obrotu, zapewnieniu warunków handlowych i wsparcia promocyjnego, przemyślanej polityki produktowej i współpracy na płaszczyźnie logistycznej - dodaje Paweł Groberski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane