REKLAMA
REKLAMA

Dystrybutor produktów FMCG z zyskiem po III kwartałach

Autor: dlahandlu.pl 18 listopada 2014 10:31

Abpol Company Polska S.A., spółka notowana na rynku NewConnect od kwietnia 2013 r., zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, miała 73 tys. zł zysku netto po III kw. 2014 r. i 3.389 tys. zł przychodów ze sprzedaży. Spółka wprowadzi również swoje produkty do sprzedaży w sieci salonów prasowych Trafika.

REKLAMA

Spółce udało się zakończyć miniony kwartał dodatnim wynikiem EBITDA wynoszącym 124 tys. zł. Świadczy to tym samym o utrzymywaniu stabilnej dodatniej rentowności z działalności operacyjnej prowadzonej przez Abpol. Wynik EBITDA wyniósł narastająco w 2014 r. blisko 570 tys. zł.

Spółka była w ostatnich miesiącach bardzo aktywna w zakresie rozszerzenia dotychczasowej lub nawiązania nowej współpracy z sieciami handlowymi oraz dystrybutorami produktów handlowych. Zaowocowało to rozpoczęciem w lipcu br. dystrybucji prezerwatyw marki własnej You&Me w halach Cash&Carry prowadzonych przez firmę Eurocash. Abpol wprowadził również swoje produkty do sieci handlowej salonów prasowych Świat Prasy. Wśród nich znalazły się prezerwatywy marki You&Me oraz plastry opatrunkowe marki własnej QuickPlastR.

- Kontynuujemy przyjętą przez nas strategię, która zakłada maksymalne zwiększanie obecności oferowanych produktów w kolejnych segmentach rynku. Jednocześnie cały czas optymalizujemy naszą ofertę poprzez koncentrację sprzedaży na produktach generujących najwyższą marżę - mówi Olgierd Wejner, dyrektor generalny spółki Abpol Company Polska S.A.

W listopadzie Abpol rozpoczął współpracę z firmą Tabak Polska Sp. z o.o., która prowadzi sieć salonów prasowych pod marką Trafika. Są one zlokalizowane w centrach handlowych oraz ciągach komunikacyjnych na terenie całej Polski. Sieć Trafika liczy obecnie 136 salonów, a do produktów, które są oferowane w punktach sprzedażowych można zaliczyć m.in.: prasę, papierosy, artykuły tytoniowe, karty telefoniczne oraz artykuły impulsowe.
Zarząd spółki uważa, że wejście do nowej sieci handlowej przyczyni się do wzrostu przychodów oraz poprawienia dostępności produktów dla klienta końcowego.

Abpol wypracował w 2013 r. zysk netto na poziomie 81 tys. zł, a przychody ze sprzedaży sięgnęły 7.719 tys. zł. Osiągnięty zysk został w całości przeznaczony na kapitał zapasowy. Spółka liczy na znaczącą poprawę wyników finansowych w następnych kwartałach dzięki wprowadzaniu swoich produktów do kolejnych sieci handlowych.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12382

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA