Działania marketingowe sieci należy kierować do konkretnej grupy odbiorców

Autor: Marketing przy Kawie 27 kwietnia 2012 12:48

Z tegorocznego badania Shopping Monitor wyłania się obraz pięciu typów nabywców prezentujących różne zachowania zakupowe, w różny sposób robiących zakupy w sklepach należących do różnych formatów. Są to: klient „Ja", „Beztroski", „Racjonalny", „Rutyniarz" oraz „Towarzyski - informuje serwis Marketing przy Kawie.


Jak podaje Marketing przy Kawie, nie ma kogoś takiego jak „przeciętny nabywca" - rynkowy sukces firmy uzależniony jest w dużej mierze od adresowania jej oferty do odpowiedniego segmentu nabywców. Co równie oczywiste, planowanie aktywności marketingowej z myślą o „wszystkich nabywcach" jest celowaniem w nieokreślony obszar.

Badanie Shopping Monitor 2012 pokazało także, że nabywcy największą część budżetu domowego przeznaczonego na dobra FMCG wydają w sklepach wielkoformatowych - dyskontach oraz hipermarketach - czytamy w serwisie Marketing przy Kawie.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane