REKLAMA
REKLAMA

Dzień Darmowej Dostawy zwiększył liczbę zamówień w e-sklepach o 236 proc.

Autor: dlahandlu.pl 11 grudnia 2014 13:08

Ponad trzykrotnie więcej zamówień (236 proc.) niż dzień wcześniej - to efekt Dnia Darmowej Dostawy, który odbył się 2 grudnia. Zwiększyła się też liczba wizyt na stronach e-sklepów uczestniczących w akcji - czytamy w raporcie Gemiusa.

REKLAMA

W promocji uczestniczyło ponad 2,5 tys. e-sklepów, a w analizie uwzględniono 820 sklepów internetowych objętych badaniem gemiusShopMonitor.

 - W tym roku odbyła się piąta edycja Dnia Darmowej Dostawy. Można też z dużym prawdopodobieństwem powiedzieć, że w kolejnych latach popularność tej promocji będzie rosnąć - mówi Mateusz Gordon, specjalista Gemiusa.

Dzień Darmowej Dostawy (ang. Free Shipping Day) został zapoczątkowany w Stanach Zjednoczonych, podobnie jak Czarny Piątek (ang. Black Friday) i Cyber Poniedziałek (ang. Cyber Monday).

Dane pokazują, że e-sklepy biorące udział w akcji Dzień Darmowej Dostawy odnotowały niemal o jedną trzecią (29 proc.) większą liczbę wizyt w porównaniu do wyników osiągniętych przez sklepy internetowe, które zrezygnowały z wprowadzenia tej promocji.

Dane pochodzą z badania gemiusShopMonitor, które prowadzi firma Gemius.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13520

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA