Dzień Darmowej Dostawy zwiększył liczbę zamówień w e-sklepach o 236 proc.

Autor: dlahandlu.pl 11 grudnia 2014 13:08

Ponad trzykrotnie więcej zamówień (236 proc.) niż dzień wcześniej - to efekt Dnia Darmowej Dostawy, który odbył się 2 grudnia. Zwiększyła się też liczba wizyt na stronach e-sklepów uczestniczących w akcji - czytamy w raporcie Gemiusa.

W promocji uczestniczyło ponad 2,5 tys. e-sklepów, a w analizie uwzględniono 820 sklepów internetowych objętych badaniem gemiusShopMonitor.

 - W tym roku odbyła się piąta edycja Dnia Darmowej Dostawy. Można też z dużym prawdopodobieństwem powiedzieć, że w kolejnych latach popularność tej promocji będzie rosnąć - mówi Mateusz Gordon, specjalista Gemiusa.

Dzień Darmowej Dostawy (ang. Free Shipping Day) został zapoczątkowany w Stanach Zjednoczonych, podobnie jak Czarny Piątek (ang. Black Friday) i Cyber Poniedziałek (ang. Cyber Monday).

Dane pokazują, że e-sklepy biorące udział w akcji Dzień Darmowej Dostawy odnotowały niemal o jedną trzecią (29 proc.) większą liczbę wizyt w porównaniu do wyników osiągniętych przez sklepy internetowe, które zrezygnowały z wprowadzenia tej promocji.

Dane pochodzą z badania gemiusShopMonitor, które prowadzi firma Gemius.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane