REKLAMA
REKLAMA

Dziki Sad wsparty kampanią w telewizji

Autor: pr 13 lipca 2016 10:11

Na ekrany telewizorów wchodzi krótka seria filmów o nieprzeciętnej rodzinie, ich sadzie oraz ich małej manufakturze. To lekka, zabawna historia o tym, jak w prostej linii powstaje Dziki Sad.

REKLAMA

Dziki Sad to niezwykłe miejsce, gdzie wszystko jest trochę szalone. To tu mieszka nieco osobliwa rodzina, a rytm ich sielskiego życia wyznaczają zbiory jabłek. Opowieść o tym jak daleko pada jabłko od jabłoni i jak z dystrybucją Dzikiego Sadu radzą sobie jeże, oglądać będzie można we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizji.

Zabawna i intrygującą opowieść o rodzinie to reklama Dzikiego Sadu – nowego produktu Grupy Żywiec, który zadebiutował na rynku w czerwcu tego roku. Dziki Sad to połączenie piwa z napojem o smaku cydru. Wyróżnia go wyjątkowo orzeźwiający, mocny smak jabłek, w którym kwaskowatość jest idealnie zrównoważona nutą słodkości.

Kampanię przygotowała agencja Ogilvy & Mather Advertising. Spoty zrealizował dom produkcyjny Opus Film. Komunikację PR prowadzi agencja Roots PR, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediavest.



 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12365

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA