REKLAMA
REKLAMA

E-commerce spowodował, że to klient jest dysponentem zakupów

Autor: dlahandlu.pl 19 marca 2015 13:54

Potencjał polskiego rynku e-commerce jest perspektywiczny. Nieetyczne działania są nieopłacalne, a rynek e-commerce jest z racji swojej większej transparentności na takie procedery odporniejszy. To niektóre z wniosków ekspertów, które zostały zaprezentowane na Inauguracji VII edycji konkursu Polish National Salews Awards.

REKLAMA

Kuba Antoszewski z Instytutu Badawczego Millward Brown zaprezentował wyniki badań. „Sprzedawcy nieco częściej używają rozwiązań e-commerce do celów sprzedażowych niż analitycznych. Sprzedaż internetowa, to według badań ok. 26 proc. łącznej sprzedaży. Przewidywania odnośnie sprzedaży produktów lub usług w Polsce w najbliższej przyszłości nie są zbyt optymistyczne, tak samo jak w 2014 roku - dwie trzecie badanych osób uważa, że w ciągu najbliższego roku sprzedawać będzie trudniej.

Zdaniem ekspertów  narzędzia  e-commerce są tworzone z myślą o dużych organizacjach. Wiele, szczególnie mniejszych firm, nie korzysta z narzędzi internetowych, takich jak np. google analytics i bazują na intuicji, a szczegółowa analiza potrzeb klienta jak big data to jest właśnie przyszłość.  Jednak sprzedawcy mają problem z analizą danych pochodzących z big data. Nie potrafią oni dokonać skutecznej ich syntezy i dokonać odpowiedniej selekcji tych najważniejszych. A obecnie to klient jest dysponentem zakupów, ponieważ w e-commerce władza z rąk szefów sprzedaży przeszła w ręce klienta.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13294

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA