E-handel nie konkuruje ze stacjonarnymi placówkami

Autor: pr, dlahandlu.pl 21 września 2016 09:08

Niemal 40 proc. kupujących przed wizytą w sklepie sprawdza oferty w sieci. Internet stanowi główne źródło informacji dla 36% klientów stacjonarnych.

Klienci szukają informacji o produktach na własnych stronach sklepów, a także na Ceneo.pl i w Google.pl.

Klienci zaczynają zakupowy proces od Internetu z dwóch głównych przyczyn: szukając najlepszej ceny (im droższy produkt, tym mniej spontanicznych decyzji) lub pomysłu i inspiracji (szczególnie w takich segmentach, jak moda czy wyposażenie wnętrz).

W segmentach technicznych (RTV/AGD, elektronika, multimedia) punktem wyjścia niemal zawsze jest cena. Połowa klientów kupiła produkt stacjonarnie dopiero po uprzednim poszukiwaniu informacji o nim w sieci – upewniając się, że na pewno wybierają najlepszą możliwą ofertę.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • edek z fabryki kredek 2016-09-21 14:16:53

    13% strony sklepów

    nie podano, ale niech będzie 10% ceneo

    5% google

    razem 28% badanych



    co z resztą?



    prawda jest taka, że 72% badanych łazi po sklepach stacjonarnych, bo tam może dotknąć, przymierzyć, zrobić zdjęcie, poklikać w klawisze, przymierzyć but itd.

    ludzie nie ufają obrazkom i opisom w internecie :)



    te wasze artykuły są tyle warto co papier toaletowy po użyciu. o razu widać, że to tzw. wpis sponsorowany przez ceneło :)

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane