E-handel przed świętami: Kobiety kupują produkty dla dzieci, mężczyźni - militaria

Autor: Gemius 22 grudnia 2015 11:52

Jak pokazują dane Gemiusa, rok temu, w grudniu 2014 roku prawie 15 mln polskich internautów weszło na strony sklepów internetowych. Największym powodzeniem cieszyły się sklepy wielobranżowe (8 mln internautów odwiedziło tego typu strony). Wśród internautów popularne były w tamtym okresie również strony www sklepów, oferujących AGD, RTV, elektronikę, fotografię i komputery (7,5 mln) oraz te, na których znaleźć można odzież (7,1 mln).

Kobiety stanowiły zdecydowaną większość użytkowników na stronach sklepów oferujących produkty dla dzieci, biżuterię czy na stronach banków zdjęć. Natomiast mężczyźni zdecydowanie przeważali na stronach sklepów z bronią i militariami, produktami erotycznymi i motoryzacyjnymi.

Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego w sposób ciągły od ponad 10 lat przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują popularność stron www oraz związanych z nimi profili społeczno-demograficznych internautów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane