PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

E.Leclerc chce być bliżej klientów, rusza nowa komunikacja sieci

Autor: Marketing przy kawie 18 sierpnia 2014 10:01

Ruszyła akcja E.Leclerc - „Le Rodzinka". Nowi bohaterowie pojawią się w spotach radiowych i na facebookowym profilu sieci. Działania mają doprowadzić do bliższego poznania potrzeb klientów - podaje Marketing przy kawie.

 

Rodzinka jest symbolem wspólnych zakupów, które mają podnosić jakość życia i realizować indywidualne potrzeby każdego z jej członków. 

 

 

Taki sposób komunikacji ma być wyjściem naprzeciw potrzebom klientów i sposobem na zbliżenie się do nich. Le Rodzinka będzie informować o najnowszych promocjach, pokazywać zalety kupowania w E.Leclerc oraz podkreślać niskie ceny.

Komunikacja będzie wykorzystywała interakcję z fanami na Facebooku. Powstają również żartobliwe spoty radiowe - krótkie dialogi pomiędzy członkami rodziny, które przedstawią zabawne sytuacje z życia bohaterów. Każdy spot zobrazuje konkretną zaletę sieci E.Leclerc.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • b prac. marketu 2014-08-19 15:34:43

    Taki marketing dobre sobie zwłaszcza w Zielonej górze lub Szczecinie gdzie są "zajebiscie" sprawni dyrektorzy nieroby, wyzyskiwacze i głąby.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11446

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 508972

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane