PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

E.Leclerc chce zwiększyć sprzedaż w lubelskich hipermarketach

Autor: pr 4 listopada 2016 11:00

E.Leclerc w Lublinie rusza z promocyjną akcją „Nie wiesz, że masz…”, w której za każde zakupy powyżej 150 złotych w jednym z lubelskich sklepów, klienci otrzymają bonus na usługi w Centrum Handlowym Tomasza Zana i Centrum Handlowym Turystyczna. Akcja rozpoczęła się 24 października i potrwa aż do 4 grudnia.

REKLAMA

- W Centrum Handlowym Tomasza Zana wystarczy zrobić zakupy za minimum 150 złotych,
aby otrzymać bon na specjalne usługi – śniadanie w restauracji Le Monde, obiad w restauracji Sarzyński lub kawę czy herbatę z ciastem w cukierni Williams, przegląd lub mycie samochodu
w Auto Centrum Zana, skorzystanie z Pralni, czy też zabawę dla dzieci w bawialni Trolejbus. Z kolei sklep na ulicy Turystycznej, zakupy powyżej 150 złotych nagrodzi bonem na słodką niespodziankę z cukierni E.Leclerc Turystyczna, promocyjnymi zestawami posiłków w Kebabie Erbil, a także zniżkami na usługi Pralni oraz serwisu samochodowego Auto1 (przegląd pojazdu) - opisuje sieć.

Kluczowym momentem dla rozwoju sieci E.Leclerc w Polsce był rok 2010 i przejęcie od grupy Rewe sklepów Billa Polska, w celu stworzenia niezależnych spółek dystrybucyjnych. Obecnie E.Leclerc zatrudnia 4 700 pracowników w 43 sklepach znajdujących się w 39 miastach na terenie 16 województw.

W roku 2015 sieć E.Leclerc osiągnęła obroty w wysokości 2,727 mld złotych.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16154

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1145700

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA