E.Leclerc: Naszym priorytetem jest kontynuowanie polityki szerokiego asortymentu i niskich cen

Autor: www.dlahandlu.pl 7 lutego 2013 10:36

E.Leclerc planuje nowe inwestycje i kontynuację działań rozpoczętych w ubiegłym roku. Wprowadzenie narzędzi ułatwiających dokonywanie zakupów, rozbudowa profilu Facebook oraz realizacja kampanii wizerunkowej i nowych projektów CSR to najważniejsze plany marki na 2013 rok.

Priorytetem dla sieci jest kontynuowanie polityki szerokiego asortymentu i niskich cen. W każdej kategorii produktowej E.Leclerc oferuje klientom duży wybór marek, w tym również dwie własne - Eco Plus i Wiodącą Markę. Możliwość dostosowywania się do aktualnych oczekiwań konsumentów jest najmocniejszą stroną segmentu private label, który dalej będzie rozwijany.

E.Leclerc aby budować lepsze relacje z klientem, wprowadzi nowe narzędzia ułatwiające dokonywanie zakupów w sklepach. Najtańszy koszyk produktów na stronie www, profilu Facebook oraz w gazetkach będzie prezentował ranking 15 najtańszych produktów dostępnych aktualnie w ofercie.

Pomimo wyraźnego spowolnienia gospodarki E.Leclerc ciągle się rozwija. W trzecim kwartale 2013 roku planowane jest otwarcie Galerii Amber w Kaliszu, w której powstanie nowy hipermarket sieci  o powierzchni 5500 metrów kwadratowych. Będzie to 41 placówka E.Leclerc w Polsce. W 2013 roku sieć planuje również rozpoczęcie realizacji nowego projektu handlowego w Szczecinie.

 

E.Leclerc to pierwsza europejska sieć zrzeszająca niezależnych handlowców prowadzących pod wspólnym szyldem ponad 500 sklepów wielkopowierzchniowych we Francji i innych krajach europejskich.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane