E.Leclerc Polska: rok 2011 może być dobry dla handlu

Autor: portalspozywczy.pl 21 listopada 2010 20:55

- Polski rynek wciąż zaspokaja podstawowe potrzeby konsumentów. Ludzie mogą odkładać pewne decyzje o zakupie produktu na nieco później, ale jeżeli naprawdę potrzebują produktu to w końcu go kupią. Ze względu na swój potencjał wzrostu jak również pewne pozytywne znaki polepszenia sytuacji rok 2011 powinien być lepszy niż 2010 - uważa Jean-Philippe Magré, prezes zarządu E.Leclerc Polska.

Jego zdaniem na rynku może nastąpić wkrótce dynamiczny proces odbicia. - Oczywiście jest wiele znaków zapytania i czynników, które mogą wpłynąć negatywnie na poprawę sytuacji na polskim rynku. Jedną z nich jest otwarcie niemieckiego rynku pracy dla Polaków - mówi Jean-Philippe Magré.

Zapytany o prognozy sieci na koniec roku odpowiada, że są trochę lepsze niż dla poprzednich trzech kwartałów. - Bylibyśmy zadowoleni jeżeli sprzedaż wzrosłaby o ponad punkt procentowy. Zrobimy wszystko aby na koniec 2011roku osiągnąć wzrost na poziomie ok. 8 proc. Naszym zdaniem taki wynik w stosunku do trudnych warunków rynkowych, to cel bardzo ambitny - dodaje prezes zarządu E.Leclerc Polska.

Sprawdź ceny w sklepach E.Leclerc

Czytaj więcej w artykule:  Wywiad: Prognozy sprzedaży E.Leclerc Polska na rok 2010 i 2011. Będzie wzrost w trudnych warunkach

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane