E.Leclerc promuje się przed Wielkanocą jako tania sieć

Autor: dlahandlu.pl 16 marca 2016 12:39

W telewizji można zobaczyć nowy spot kampanii E.Leclerc. Tym razem nawiązuje on tematyką, do zbliżających się wielkimi krokami Świąt Wielkanocnych.

W kontynuacji kampanii „Wiem, że kupuję najtaniej”, autorzy po raz kolejny pokazują, że nie trzeba mieć zasobnego portfela żeby zorganizować wystawne Święta, ponieważ wszystkie potrzebne artykuły, także te uważane za delikatesy, można kupić w niskich cenach w sklepach E.Leclerc. Ponownie również wykorzystano w filmie prosty w formie przekaz, który z racji swojej uniwersalności jest zrozumiały dla każdego widza.

Tym razem bohaterem spotu uczyniono kolejnego członka rodziny- małego chłopca, który z nieukrywaną satysfakcją i wyzwaniem w głosie pyta: „I kto ma najlepszy koszyk?”. Zestawiając naturalną dla kilkuletnich dzieci chęć rywalizacji z widoczną na ekranie zawartością koszyka wielkanocnego, która jest imponująca i pięknie skomponowana, widz nie ma absolutnie wątpliwości, że to najlepsza święconka.

W tworzenie i realizację kampanii „Wiem, że kupuję najtaniej” zaangażowani zostali doświadczeni specjaliści. Za kreację reklamy telewizyjnej i radiowej odpowiada Agencja reklamowa EM&A, która najdłużej współpracuje z E.Leclerc Polska. Realizacją kampanii w mediach społecznościowych zajmuje się Agencja Social Art, zaś działania public relations prowadzi Task Force Consulting Sp. z o.o. Za zakup mediów odpowiedzialny jest E.Leclerc Polska.

E.Leclerc zatrudnia 4 700 pracowników w 43 sklepach znajdujących się w 39 miastach na terenie 16 województw.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10821

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane