E.Leclerc pyta klientów o rady odnośnie usprawnienia działalności sklepu

Autor: dziennikbaltycki.pl 28 lipca 2014 09:24

Hipermarket E.Leclerc w Gdańsku wprowadził program konsultacji z klientami. Firma zaprasza grupę reprezentatywną do podzielenia się opiniami, wrażeniami i radami na temat funkcjonowania sklepu. Chodzi o zorientowanie się, jak firma postrzegana jest przez klientów - podaje dziennikbaltycki.pl

Tak zwany Okrągły Stół polega na cyklicznych spotkaniach z klientami, które będą realizowane w 4 turach. W każdym spotkaniu weźmie udział kilkunastu stałych klientów sklepu. Konsultanci będą mogli podzielić się swoimi doświadczeniami oraz wskazać obszary wymagające dopracowania. Zdobyta wiedza pozwoli E.Leclerc na stworzenie planu usprawniającego pracę sklepu.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane