REKLAMA
REKLAMA

E.Leclerc pyta klientów o rady odnośnie usprawnienia działalności sklepu

Autor: dziennikbaltycki.pl 28 lipca 2014 09:24

Hipermarket E.Leclerc w Gdańsku wprowadził program konsultacji z klientami. Firma zaprasza grupę reprezentatywną do podzielenia się opiniami, wrażeniami i radami na temat funkcjonowania sklepu. Chodzi o zorientowanie się, jak firma postrzegana jest przez klientów - podaje dziennikbaltycki.pl

REKLAMA
Tak zwany Okrągły Stół polega na cyklicznych spotkaniach z klientami, które będą realizowane w 4 turach. W każdym spotkaniu weźmie udział kilkunastu stałych klientów sklepu. Konsultanci będą mogli podzielić się swoimi doświadczeniami oraz wskazać obszary wymagające dopracowania. Zdobyta wiedza pozwoli E.Leclerc na stworzenie planu usprawniającego pracę sklepu.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13889

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA