E.Leclerc rozszerza program współpracy z producentami lokalnymi

Autor: dlahandlu.pl 15 lutego 2012 12:39

W ramach promocyjnego programu "Producenci lokalni" 23 regionalnych producentów z woj. mazowieckiego otrzymało główną aleję w dwóch warszwskich marketach E.Leclerc. Jest to dla nich szansa na zwiększenie sprzedaży i rozpoznawalności marek, zaś dla sklepów szana na przyciągnięcie do sklepów klientów, zainteresowanych produkatami jakościowymi w dobrych cenach.

Do projektu zostały wybrane małe bądź średnie firmy z województwa mazowieckiego (wyjątkiem jest tutaj firma Urbanek z woj. łódzkiego), z polskim kapitałem, najlepiej rodzinne, produkujące towary według tradycyjnych, receptur dbające zarówno o jakość.

Z punktu widzenia sieci taka współpraca jest szansą pokazania w katalogu promocyjnym atrakcyjnych dla klienta cen.

Program został zainaugorowany w Gdańsku w kwietniu 2011 roku. Obecnie przygotowywana jest jego kolejna edycja dla kolejnych sklepów E.Leclerc w Warszawie i Radomiu.

Niektórzy z producentów obecnych na eksponowanych miejscach w markecie w Gdańsku notowali wzrosty sprzedaży na poziomie 107 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane