E.Leclerc rusza z nową kampanią wizerunkową

Autor: www.dlahandlu.pl 15 października 2012 09:14

Jako pierwszy krok zaprezentowano nowe hasło sieci: "E.Leclerc Wiem, że kupuję najtaniej".

Hasło pojawiło się już na katalogach promocyjnych sieci, w całej Polsce rozmieszczono także opatrzone nim billboardy. Slogan znajdzie się również na nowej stronie internetowej, która zostanie uruchomiona w najbliższych dniach.

Przedstawiciele E.Leclerc podkreślają, że nowe hasło wynika z dotychczasowych sukcesów sieci na polskim rynku. - Klienci mają świadomość, że obniżamy ceny i jednocześnie dbamy o jakość produktów - tłumaczy Krzysztof Gajewski, prezes hipermarketu E.Leclerc Bielany. - I tę właśnie świadomość chcieliśmy zaznaczyć. Jako dowód zaufania Konsumentów E.Leclerc przypomina 7 % wzrost obrotów, jakim mógł się poszczycić w pierwszym półroczu 2012 r.

E.Leclerc to pierwsza europejska sieć zrzeszająca niezależnych handlowców prowadzących pod wspólnym szyldem ponad 500 sklepów wielkopowierzchniowych we Francji i innych krajach europejskich. E.Leclerc to znak firmowy, pod którym zrzeszeni są niezależni handlowcy, właściciele przedsiębiorstw zarządzanych w niezależny sposób. Każdy sklep to odrębny podmiot. W roku 2011 sieć E.Leclerc osiągnęła obroty w wysokości 2648 milionów złotych, czyli aż o 5,2% więcej w stosunku do poprzedniego roku. Obecnie zatrudnia 6200 pracowników w 40 sklepach znajdujących się w 36 miastach na terenie 15 województw. Wszystkie sklepy marki Billa zakupione w 2010 roku od Rewe Group są obecnie niezależnie działającymi spółkami zarządzanymi przez polskich przedsiębiorców.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane